ssssss

හිටපු සිරකරුවොත් මනුෂ්‍යයෝය

Wednesday, June 30, 2010

විශ්ව විද්‍යාල ජීවිතය - නැවතත් කරළියට(2 කොටස )

ගෙදරින් කලින් පාරට වඩා මට ටිකක් case එක වැඩී.මොකද අපේ තාත්තත් රට යන්න හිටියේ.මගේ මේ අවුල නිසා ඒවත් ඔක්කොම අවුල් වෙලා.ඉස්සෙල්ලාම මම ආය කැම්පස් එනවටත් එයාල කැමති උනේ නෑ.මම ආයෙමත් ඕවට සම්බන්ධවෙයි කියලා.

කොහොමහරි degree එකත් එක්කම එළියෙ course එකක් කරන්න හිතුවා.ඒදේට ගෙදරිනුත් කැමතිඋනා.මොකද එතකොටවත් මම අනවශ්‍ය දේවල් වලට පැටලෙන්නේ නැතිවෙයි කියලා. මේ වලිය නිසා අපේ කොල්ලො කීප දෙනෙක් suspend වෙලා හිටියා.මගේ හොඳම යාලුවත් ඒ අතරේ හිටියා.එයා තමයි මේ course එක කරන්න මුලින්ම අදහස දැම්මේ.කොහොමහරි ගෙදර සතියක් හිටියා.ඒ අතරේ දැනගන්න ලැබුණා බැච් එකේ අලුත් රෙෆ් කෙනෙක් පත් කලා කියලා.මොකද මම තව දුරටත් මේ තනතුරේ ඉන්න එක මට අවධානම් නිසා.කොහොමහරි කැම්පස් එකේ mid vacation එක හම්බුනා.මම එතකොට තමයි කැම්පස් එකට ගියේ.

හොස්ටල් එකේ කොල්ලො නෑ.ටික දෙනයි.නිවාඩු නිසා.මම ගියෙත් course එකට register වෙන්න ඕන නිසා.පානදුර IJTS එකේ SCJP course එක තමා කරන්න යන්නේ.මීට කලිනුත් අපේ කොල්ලො ගොඩක් ඒ course එක කරල තිබ්බා.course එකේ මුල්ම දවසත් ආවා.සතියට එක දවසයි තියෙන්නේ.ඉරිදට උදේ 8 - 1.මම හිටපු පන්තියේ මාත් එක්ක හිරේ හිටපු කොල්ලො 3ක් හිටියා.අපි ඔක්කොම එකට හොස්ටල් එකේ ඉඳන් තමයි යන්නේ උදේ පාන්දර.ඒකත් මාර කට්ටක් තමයි.මොකාටද උදේ පාන්දර නැගිටින්න පුලුවන්? පාන්දර 3ටවත් නැගිටින්න ඕන.

කැම්පසුත් පටන්ගත්තා.lectures කීයක් නම් මිස් උනාද?මාස 2ක් එකදිගටම lectures ගියේ නෑනේ.lectures යන්න ගියා.ඉන්න බැහැ.අනන් මනම් විකාර මතක් වෙනවා.අඩුම ගානේ මෙච්චර ගෙදර වගේ තියෙන කැන්ටින් එකටවත් එච්චර ගියේ නෑ.උදේට කැම්පස් එනවා.කොහේ හරි ගලක් උඩ වාඩිවෙලා ඉන්නවා.lecture යන්නෙත් නෑ.එහෙමම ආපහු දවල් වෙද්දී හොස්ටල්.කොල්ලො බැන්න හොඳටම.lecture යන්නේ නැතිනිසා.ඒත් මට යන්න තරම් මානසිකත්වයක් තිබුනෙ නෑ.course එකටත් එහෙමයි.යන්නම් වාලේ යනවා.අපේ කොල්ලන්ගේ suspend එකත් තාම ඉවර උනේ නෑ.ඒවත් එහෙම්මමයි.ඔහොම ඉන්නකොට තමයි අපේ super junior බැච් එක ආවේ register වෙන්න.ඒත් කලින් පාරවල් වගේ වලිනම් තිබුනෙ නෑ.දෙපැත්තෙම අය මට්ටු උනානේ.

පැදුරත් ආවා.අපේම කොල්ලො ටිකක් තමයි music දුන්නෙත්.සාමන්‍යයෙන් 2nd year බැච් එක තමයි පැදුර කරන්නේ.පළවෙනි සින්දුව කිව්වෙත් මම.පැදුරත් හොඳට කෙරුනා.

ඊට පස්සේ senior බැච් එකේ going dwon එක.ඒකත් කරන්න ඕන 2nd year බැච් එක.සාමන්‍යයෙන් වසරකට 2nd year බැච් එකට තමා ගොඩක් වැඩ තියෙන්නේ.විශේෂයෙන්ම function වල වැඩ.ඒකට ලොකු fund එකක් හදන්න ඕන.ඒව තනිකර කරන්න ඕන 2nd yearsලා.going down ඒකේ music ඔක්කොම වැඩ කලේ මම.වෙලාවකට පුදුමත් හිතෙනවා මෙච්චර දෙයක් කොහොමද කරගත්තෙත් කියලා.

මගේ සින්දුව

video


දැන් exam කිට්ටුයි.කොල්ලො හිටු කියලා වැඩ.මටනම් ගානක් වත් නෑ.exam එකට සති2ක් තියලා මම ගෙදර ගියා.මට හොස්ටල් ඉන්න බෑ.හිත එක තැනක නෑ.ඔක්කොම මතක් වෙනවා.පාඩම් කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ.අනේ මන්ද..ගෙදර ගිහින් සතියයි ඉන්න උනේ.කොල්ලෙක් කෝල් කරන්වා.

"උඹ එන්නෙ නැද්ද?exam admission දාලා.මම උඹේ admission එක බැලුවා.. උඹට 1 subject එකයි කරන්න දීල තියෙන්නේ.අනික් ඔක්කොම රතු පාටින් කපලා. ටික දෙනෙක්ට එහෙමයි.ඉක්මනට වරෙන්.ඇවිත් Dean හම්බෙයන්" කියල කිව්වා.

මොකද්ද දන්නේ නෑ දීල තියෙන subject එක.මම ඊට පහුවෙනිදාම කැම්පස් ගියා.බලද්දී credits 18න් 2යි දීල තියෙන්නේ.computer practical subjects එකක්වත් දීලා නෑ.ඉවරයි.මම ගියා Deanව හම්බෙන්න.

"ඔයාගේ attendants හොඳටම මදි.ඒ නිසා දෙන්න විදියක් නෑ" එහෙම කියලා එයත් කිව්වා.
කොහොමහරි හෙන ගේමක් දීලා 18න් 9ක් ගත්තා.බාගෙට බාගයක් නෑ.practical එකක් වත් නෑ.මරු තමයි.exam time table එකේ free දවස් ගොඩයි.ඉස්සෙල්ලාම තියෙන paper එකට දවස් 2යි තව තියෙන්නේ.ඒකෙ තියෙන්නෙ මොනාද කියලවත් දන්නෙ නෑ.මාස දෙකක්ම lectures නෑනේ. කොහොමහරි කොල්ලො දෙන්නෙක් එකේ ගනන් 4න් 2ක් ගොඩ දාල දුන්නා.මේවා paper එකට ආවොත් හොඳයි ඉතින්.පළවෙනි paper එකත් ලිව්වා(Number Thoery).අවුලක් නෑ ගොඩ ඇති.හිතුවට වඩා ශේප්.අනික් ඒවත් කොල්ලන්ට පින්සිද්ධ වෙන්න ගොඩ දාගත්තා.කොල්ලො ගොඩක් මට උදව් කලා.

දන්නෙම නැතුව exam එහෙමත් ඉවරවෙන්න ආවා.senior බැච් එකේ වේදනාත්මක සමුගැන්ම.එයාල අපිව දාල යනවා.ඒ අඩුවනම් කවදාවත් පුරවන්න බැරිවෙයි.ඔක්කොම අයියල අක්කල වගේ මට කිව්වේ

"මල්ලී දැන් ඔය හොඳටම ඇති.. දැන් පාඩුවේ ඉඳපන්" කියලා.

අපෙත් 2nd year එක ඉවරයි දැන්.ලබන අවුරුද්දේ අපි තමා seniorsලා.3rd yearsලා.course එකත් තියෙන නිසා ඉක්මනට ගෙදර ගිහින් ආවා.එනකොට හොස්ටල් වහලා.මම හිටපු රූම් එකත් වහලා.අපේ super junior බැච් එකට intensive English course එක ඒ වෙනකොටත් තිබ්බා.ඉතින් උන් එක්ක ගජේ ගහන් හිටියා.කොල්ලො නැතුව පාළුයි.

3rd year එකත් පටන් ගන්නේ හෙටයි කියලත් ආවා.

එකේවත් මට යහතින් ඉන්න ලැබෙයිද??

8 comments:

  1. සින්දුව ලස්සනයි. ඊගාව එකත් ලියන්න.

    ReplyDelete
  2. බොහොම ස්තූතියි Praසන්ன...
    ලියන්නම් හැකි ඉක්මනටනම

    ReplyDelete
  3. ඔහොම යන්..මයියා දිගටම ෆොලො කරන වා..

    ReplyDelete
  4. එලකිරි මයියා.. බොහොම ස්තූතියි...

    ReplyDelete
  5. සින්දුව ඔය තියෙන්නෙ එලකිරි වගේ! උඹනං මාර ඩයල් එකක් තමයි.දිගටම ලියන්න.අපි කියවනවා...

    ReplyDelete
  6. තෑන්ක්ස් මචන් බ්ලොග් ගඩොල්.. ඔව් ඔව් දිගටම යමු..

    ReplyDelete
  7. අනෙක් කොටසත් ඉක්මනටම දාන්න...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

© Copyright සිරකරුවා,2010 - නිර්මාණය කලේ සිරකරුවා